Ini Blog Gua ! Syahirah-Iera ^_^: Kesabaran Amat Diperlukan??

Kesabaran Amat Diperlukan??

asslamualaikum
keii sumpah bosan kann ? , ade sorg hamba allah neyy , ckp blog aku membosankan.
k aku sedar. aku bukannye penulis yang baik ;)
hahahah, best tak lagu blog akuh ? lagu Closer-Taeyeon Ost To The Beautiful You
sumpah aku suke lagu neyy. hahahah bengong nyee.
ni lah puncenye klau bosan kan2 ?
k. bce tajuk, woii takkan bukak blog x reti bce blog, aduhh korg neyy. *KJOKE
Kesabaran Amat Diperlukan ??
k actually, aku dh xde henset :( sebab ade manusia ney x puas hati ngan aku,
ya allah, aku tahu lah ape aku buad tu slah, tapii mcm lah dye x pernah buad bende yg sme,,
dulu, dea bwak enset g skola, ad aku report ? ad aku sabotaj dea ? x de pon we..
kali neyy aku bwak npew nux report ?
sebab dea lah , aku tk thu mne ayed skrang !
aku benci dea. ingat ! AKU FUCK DEA SAMPAI AKU MATI ! dan aku takkan maafkan dea sampai bile2 !
dea ckp dea nux rpat2 nan ak sebab nux jadi kwan ak ???
wehh, klau nux jadi kwn x yh lah buad aku benci kau dohh.
ko nse babek jea kau thu tak ?
kalau kawan2 aku x halang aku hrytu hg kne hg tahu tak ?!
kalau ikutkan hati mmg hg  kene sepak ngan aku time tuhh jehh BABIDOLL !
skrang cmne aku nux dptkan blek , enset ngan camera aku ? !
pastuh hg nux ckp hg nux balas dendam kat aku, eyka, piq. psai pa ?
hg x puas hati apa lagi ngan aku ?! 
hg tahu tak hg dh buad aku menderite skrang neyy!
klo aku usik hg, hg ngadu kat cikgu ensar ngan cikgu mariatul,
then dorg panggil mak bapak aku !
wehh ! ak paling benci klau hal yg melibatkan FAMILY aku dohh !
klo hg buad hal ? hg suke ke, panggil mak bapak hg dtg skola ?
hg x kesian ke kt depe ?
hurmm, aku tk thu nux buad ape kt hg dh we.
sembang serupe kelingg. ohh lupe hg mmg keling pon kn ? :)
OPSS ! dh lahh, update psal hg buad sakit hati juhh
org yg aku maksudkan neyy ialah YUVARANI !!!
I HATE HER SO MUCHXX !!
hurmm, aku dh lost contact nan dea 3 hari kott. tk thu lah ap dh jadii :( sedihh siall !
k bye assalamualaikum !! 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 komen ^^:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen