Ini Blog Gua ! Syahirah-Iera ^_^: ILOVEYOUSOMUCHSAYANG!

ILOVEYOUSOMUCHSAYANG!

Assalamualaikum..
Hey Pakwe :* Hey Awek :*
Klau Tak Jawab Salamm dosaa taoo :P
HAHAHAH lebih baik jwb, nnt ak bunuh hg pkai letrok FATIN :P
KK, tkde kne mengenaaa kenn ?
okayy, tgh gileee neyyy. sebab tulahhhhhh haahahaha...
tajukk aku ''ILOVEYOUSOMUCHSAYANG''
ishh spee lahhh dye neyy kn ?
Sudah Tentulah HUSBAND akuhhh!
siapakah dea???? haruslah, AyedYedHozemeyusie atau  nama sebenarnya Syed Maszmir Firdaus
Sumpah akuu SAYANG deaaa sangat2 ... aku x nak kehilangan dea!
dh msuk 3 MONTH okay ? *cehh bru 3 bulan dh gebang*
ehhh awokkk 3 bulannn pon dh mcm2 kitorg lalui keyy ? gaduh ? Always,  Touching ? Always , JEALOUS ? Always, due2 sme jeaaa. grr. tpi yg penting, aku  sayang dea, dea syg aku keii.
cinta aku mungkin tak sehebat Hawa terhadap Adam, namun, aku ingin menjadi yang TERBAIK dimata dea..
perkara yang aku inginnnn sangad denga adalah : ''aku terima nikahnya, Nurul Syahirah Bt Suhairi dengan mas kahwin RM______ tunai.'' yg keluar dry mulut dea.
hurm lambat lagi kan?
klo sayangg, selama itu pun ak sanggup tunggu
asalkan dea jadi milik akuu !
:D
Ausss !! Alongg SAYANGG Aus sangat2 tao ? <3
Bieeeeee !! Bby SAYANGG Bie sangat2 tao ? <3
hahahahah ILOVEYOU  muahxxx X*
credict ayat from #Pwingchess pwingchess nurain punye blog heheh
kalaoo biy bce bby nux g thu, bby SAYANGG bie sangad2 keii ? :*

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 komen ^^:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen